Poluarea aerului dauneaza afacerilor

posted in: Calitatea aerului | 0

Liderii din aproape toate țările din lume, reprezentând clienți actuali și viitori, au participat la Conferința Globală a Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) privind poluarea aerului și sănătatea din Geneva, alături de cadre universitare și organizații neguvernamentale.

La conferinta au lipsit lideri corporativi .

Absența companiilor sugerează că poluarea aerului nu este prioritara și nu este in “radarul” liderilor de afaceri. Iată trei motive pentru care ar trebui să fie.

Poluarea aerului este proastă pentru afaceri
Directorul general al OMS a mers atât de departe încât să sugereze că poluarea aerului este “noul tutun”. Dar nu numai sănătatea noastră suferă: poluarea aerului costă economia globală 225 miliarde de dolari anual în venitul pierdut din muncă. Poluarea și congestionarea traficului pot perturba operațiunile zilnice ale afacerilor, în timp ce un studiu recent a arătat că “o calitate slabă a aerului exterior este probabil să aibă un impact negativ asupra performanței locului de muncă, chiar dacă lucrați la birou în interior”.

Calitatea slabă a aerului reprezintă un risc pentru sănătatea angajaților, ceea ce poate conduce la mai multe zile de concediu medical – poluarea aerului în centrul Londrei, de exemplu, s-a dovedit a provoca echivalentul a peste 650.000 de zile CO în fiecare an.

Mai mult, orașele care au probleme grave de poluare a aerului vor fi considerate din ce în ce mai neatractuive pentru locuri de muncă și conditiide trai – ceea ce are un impact negativ asupra recrutării de talente. Un sondaj publicat de Bain & Company și Camera de Comerț Americană din China a constatat că 53% dintre firmele americane care operează în orașe chineze au întâmpinat dificultăți în recrutarea de talente superioare, majoritatea avertizând asupra poluării aerului.

Poluarea poate afecta, de asemenea, profiturile: un studiu realizat de Yale a constatat că, consumatorii spanioli cheltuie până la aproape 50 de milioane de dolari mai puțin în zilele în care poluarea cu ozon este chiar cu doar 10% mai ridicata decât de obicei.

Transparența, tehnologia, datele vor lega în curând poluarea aerului de branduri
Aproape fiecare afacere contribuie la poluarea aerului prin operațiuni și lanțuri de aprovizionare. Sursele comune includ emisiile provenite de la combustibilii fosili utilizați pentru încălzirea clădirilor, emisiile provenite din gătit și gazele nocive emise prin intermediul vehiculelor de distribuție și livrare. Numerele mari, înfricoșătoare pe care tocmai le-am prezentat mai sus sunt ușor de respins ca fiind problema altcuiva.
În prezent, tehnologia pentru detectarea poluării aerului este mai accesibilă cetățenilor, orașelor și companiilor – iar noile inovații vin pe piață aproape zilnic. Analiza de date open source este, de asemenea, democratizarea informațiilor.

Folosind aceste progrese tehnologice, hotspoturile locale pot fi deja detectate și, în curând, impactul asupra sănătății și economia din cauza poluării aerului va fi urmărit la flote și locații specifice.

Aceasta înseamnă a lua măsuri acum pentru a înțelege mai bine amprenta unei companii asupra poluarii aerului. Astfel, poate oferi acelei afaceri un avantaj competitiv în saccelerarea gasirii de solutii pentru reducerea amprentei de carbon. (trebuie să măsuram înainte de a ne putea gestiona). Vestea bună este că informațiile despre poluarea aerului hiperlocal deja colectate în locuri precum Oakland, Houston și Londra pot avea nenumărate beneficii. De exemplu, informația privind calitatea aerului ar putea informa unde vehiculele electrice ar oferi cea mai mare rentabilitate a investițiilor pentru sănătate și climă.

Combaterea poluării aerului este una importanta în îndeplinirea obiectivelor de sustenabilitate corporativă
Mulți lideri de afaceri și-au luat angajamente de a preveni catastrofa climatică și de a stabili obiective clare privind reducerea emisiilor bazate pe știință – toate acestea fiind deosebit de importante în lumina rezultatelor raportului IPCC.

O problemă obișnuită pe care o aud de la întreprinderile care au stabilit obiective climatice este că, odată ce cerneala se usucă pe un angajament, mulți consideră dificil să știe exact ce trebuie să facă, cum să asigure resurse și persoane pentru acțiune și cum să demonstreze impactul – este selectată cea mai la indemana solutie, cum ar fi cresterea eficienței energetice în instalațiile aflate în proprietatea companiei.

Perspectivele privind poluarea atmosferică hiperlocală pot avea nenumărate beneficii pentru întreprinderi și comunități.
Dat fiind faptul că multe surse care contribuie la schimbările climatice sunt de asemenea surse de poluare a aerului (transport, construcții etc.), vizand împreună beneficiile pentru sănătate și climă, este o modalitate de a stabili priorități, de a sprijini și de a impulsiona un impact mai rapid.

În cele din urmă, vrei să fii afacerea care a găsit oportunități de creștere prin protejarea oamenilor și a planetei? Sau vrei să rămâi în picioare tinand scrumiera murdară in mană?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *